h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Material Girl

Publicerad 2010-10-18 23:54:24 i Allt-i-ett,

Vad jag har haft för mig i det sista?

Jo, jag har varit förlorad i iPhone-världen. Inte borttappad-förlorad, som jag trodde, utan totalt kär-förlorad. Nu förstår jag alla som hyllat telefonen innan. Jag erkänner att jag är lite efter. Men jag kompenserar det med att inneha en 4:a. Coolt nog enligt mig. Ingen värdighet förlorad här inte.

Så jag har alltså nördat mig med att ladda hem otaliga apps. Synkat jobbmejlen och alla dess mappar. Fört över allt från min analoga till den otroligt mer behändiga digitala kalendern.

iPhone har således varit i fokus hela helgen. Tjejmiddagen, Amanda Jenssen-konserten och vindrickandet på Honey Honey har allt kommit i andrahand.

Kalla mig materialist. Gör det!


P.S. I tredjehand kom tvätten. Eller, om möjligt, femtehand. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt