h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kreativiteten idag består av svarta naglar...

Publicerad 2010-10-23 14:07:50 i Allt-i-ett,

img_0100 (MMS)

Kreativiteten idag består av svarta naglar med fransk manikyr. Eller ja, det var väl snarare gårdagskvällen som nötte till det hela. Hur nu vindrickande i en bar kan orsaka det? Troligen är det mina mjuka naglars fel. Vi säger det. Krävdes en svartvit bild för att det ens skulle se lite coolt ut. Får nog bli aceton nästa. Innan jag visar mig bland folk.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-25 09:34:25

Innovativiteten får inte längre tummen upp av mig. Ledsen... Men det här kanske passar på Halloween?

Postat av: H-lena

Publicerad 2010-10-25 23:57:15

Ska lägga det på minnet till nästkommande helg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt