h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag var och tränade idag. Det var duktigt....

Publicerad 2010-10-26 22:56:06 i Allt-i-ett,

img_0142 (MMS)

Jag var och tränade idag. Det var duktigt. Sen åt jag ganska nyttigt. Nåja, om man bortser från osten jag toppade med. Sen såg jag 'Brothers' och grät som ett barn. Tröstade mig med att trycka ett halvt paket Ballerina Pepparkaka. Och nu ska jag och mina rödgråtsvullna ögon gå och lägga oss; tillsammans med mina redan nu värkande muskler. Undrar om sockerillamåendet eventuellt hakar också. Kan bli spännande drömmar detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt