h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag drog precis håret bakom högerörat, som...

Publicerad 2010-10-21 17:31:26 i Allt-i-ett,

img_0066 (MMS)

Jag drog precis håret bakom högerörat, som man gör när det hänger i vägen, och samtidigt fick jag med mig örhänget som for i golvet. Jag letade halvt ihjäl mig efter den tillhörande pluppen; kröp på alla fyra under skrivbordet och letade tom innanför min relativt tighta top om den lyckats snoka sig in där, innan jag fann den - kvar bakom örsnibben. Kändes lite ofräscht att den liksom klibbat sig fast där, när inget borde hålla den kvar, egentligen. Men praktiskt var det ju ändå. Åtminstone om jag vetat, eller iallafall letat där först.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-10-21 18:56:16

Händer mig typ jämt, så du är inte ensam! :) Klibbiga öronsnibbar, rules!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt