h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Going blind?

Publicerad 2010-10-04 20:12:54 i Allt-i-ett,

Jag vet inte vad som hänt, men jag ser illa. Hände liksom nu när jag satte mig framför datorn. Är som om jag blivit bländad av ett ljus, så just den prick jag fokuserar på är vit. Blank. Lite irriterande när man försöker läsa. Går ju inte. Att kisa hjälper.

Känns lite som att räkna de svarta prickarna här:



Trodde att det skulle gå över, men nu har det hållt i sig i en halvtimma. Och nu börjar jag få ont i huvudet. Kanske är det min kropp som säger ifrån att jag inte ska sitta mer framför datorn idag. Jag hoppas det. För jag vill ju inte gå och bli blind. Nej tack!

Men ett par glasögon har jag ju alltid velat ha, så kanske är det det som ska till? Någon som vet? Eller tror sig veta?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-05 09:07:42

Japp, skaffa ett par terminalglajjor. Det har jag. Förrut hade jag ont i huvudet avrje dag, inte längre. Mycket bra tips!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt