h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det var bara två saker jag shoppade i Oslo...

Publicerad 2010-10-09 19:55:08 i Allt-i-ett,

dsc02610 (MMS)

Det var bara två saker jag shoppade i Oslo. Ett par vinterstövlar, vilka varit slut i alla butiker i Stockholm. Gött att de fanns i Oslo. Mindre gött att de blev 15% dyrare med kursen. Jackan var däremot värsta fyndet. 50% rabatt och även om man räknar med kursen blev det halva det rekommenderade priset på Haglöfs hemsida. Helena nöjd. För övrigt tycker jag att jag fick till en riktigt schysst modebloggsbild. Med handen på höften, fotvinkeln för att visa skorna, sen såklart spegeln som avslöjar att man tar bild på sig själv. Kanske skulle jag satsa på ny karriär. Men först måste jag nog öva in ett par fotominer som ser ytterst onormala ut. Sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt