h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagssummering

Publicerad 2010-10-11 23:33:44 i Allt-i-ett,

Hade tänkt att berätta om tre stolta samt tre mindre stolta ögonblick under denna måndag. Men så kom jag bara på ett stolt ögonblick, fast däremot tre mindre stolta. Kändes inte så bra, så jag lät det bero*.

Går och lägger mig och vaknar till en bättre dag imorgon. Somnar till den här gamla godingen:





*Eftersom jag själv hatar, eller bör man kalla det 'starkt ogillar', folk som säger A, men inte B, så jag listar dem ändå. Only for you.

Stolt(a) ögonblick,
1. Då jag hade med mig lunchlåda till jobbet. Och åt den. Trots att kollegorna köpte (godare) mat.
2. ?
3. ?

Mindre stolta ögonblick,
1. Då jag skrämde en tant längs vägen när jag susade förbi på cykel. (OBS! Inte med vilje.)
2. Då jag använde mig av burkchampinjoner i korv stroganoffen.
3. Då jag ljög att jag var upptagen hela veckan.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-10-12 08:46:49

Fan va kul d ska bli o ses på fredag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt