h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Wait for it...

Publicerad 2010-11-12 09:35:28 i Allt-i-ett,

Mitt plan är försenat 1,5 timmar. Lite drygt, men med en kaffe från Starbucks går det ingen nöd på mig. Inte än. Jag oroar mig inte så mycket för väntetiden. Men däremot hoppas jag innerligt att den där ettåriga tjejen med taskig attityd som sitter bakom mig kommer på andra tankar snart. Jag kan stå ut med lite gråt och skrik. Som nybliven faster måste man ju det. Men gärna inte fram tills boarding och sen hela vägen till Amsterdam. Om så ändå är fallet, ve och fasa, ber jag till Gud att den där familjen sitter långt, långt bak i planet. Gärna med förvisning till bagageutrymmet.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-12 12:08:08

Vi missade varandra preeeecis i Holland :( När ja skulle landa i onsdags på arlanda valde piloten att plötsligt vända rakt upp igen när han skulle landa... Jag sket på mig. Stod tydligen något ivägen... Moget!



Have fun där nere babe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt