h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Och väntade gjorde jag...

Publicerad 2010-11-16 02:07:49 i Allt-i-ett,

...i en och en halv timma. Men det var det värt, för Gud hörde mig; lilltjejen hamnade långt bak i flyget. Som bonus hade hon jobbat på den där attityden.

Och ner till Amsterdam kom jag. Där fick jag ofrivilligt skåda unga tjejers lapdance på äldre män. Ocharmigt i kubik. Sen inandades jag otalig cannabisluktande luft längs gatorna.* Måste erkänna att jag tyckte att det där luktade spännande och gott förr, men nu blev jag mest illamående.

I övrigt var det en mycket lyckad och trevlig helg.

Ja, förutom att man väcktes av hotellets brandlarm på lördagsmorgonen. Nåja, förmiddag då. Men ändå - inte okej. Iallafall inte eftersom det var falsklarm. Hade det ändå brunnit kunde man väl ha tyckt att det vore lite okej ändå. Allra helst hade jag bara sett att nån brandman kommit och burit ut mig och låtit mig fortsätta sova. Men nej. Inte det.




*Skulle sånt göra utslag på drogtest egentligen? Och hur förklarar man det? 'Nej, men alltså jag har inte tagit något. Jag gick bara på gatorna i Amsterdam.' Trovärdigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt