h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Måndagsexemplar?

Publicerad 2010-11-22 16:31:45 i Musik/Video,

Jobbmejlen har strejkat idag. Likaså vårt CRM-system. I klartext kan jag väl säga att jag varit extremt handikappad. Vilket lett till att dagen som skulle vara så sjukt effektiv, eftersoms resten av veckan ska spenderas på resande fot, blivit totalt tvärtom.

Skulle man slå upp ordet ineffektivitet i en ordbok, borde min arbetsdag idag stå beskriven där. 

Vad jag har gjort sedan nio imorse? Typ dethär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt