h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kan inte vänta...

Publicerad 2010-11-28 22:42:02 i Allt-i-ett,

...tills på onsdag kväll. Då ska jag vara i Karlstad och mysa med familjen Wassberg/Nilsson. 

...tills på torsdag förmiddag. Då ska jag klippa mig. Är ju bara 7-8 månader sedan sist.

...tills på torsdag kväll. Då ska jag äntligen få träffa min brorson Zakarias. Inte en dag för tidigt.

...tills på fredag. Då ska jag på julbord i norska fjällen med jobbet.

...tills resten av helgen. Då ska jag åka snowboard, leka i snön och dricka en och annan öl.

Låt oss hoppas att jag överlever. Tänker främst på min typ andra-gången-i-livet-på-en-snowboard-plan. Men det gick ju fint senast. Och sen hoppas vi att tiden går fort från nu tills onsdag kväll. Men inte så fort att jag inte hinner med allt jag ligger efter med på jobb.

Om jag har höga krav? Nej då. Eller jo. Men det ska man ju ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt