h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag håller vad jag lovar, trots att ingen ...

Publicerad 2010-11-02 18:26:36 i Allt-i-ett,

img_4233 (MMS)

Jag håller vad jag lovar, trots att ingen vågade gissa hur många lysrör som skulle kunna tänkas finnas längs gångvägen på Årstabron. Imorse räknades det iallafall. Möjligen mest för att jag själv var extremt nyfiken. Måste erkänna att jag är imponerad av mitt egna förslag på 738, eftersom det bara var 10 ifrån. Bron har alltså 728 lysrör, varav 127 ur funktion. Så nu vet ni det. Följdfråga: Hur många procent av brons  lampor lyser på dagen?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-03 09:09:03

Det är bara du som skulle få för sig att räkna lampor... HAHA

0% lyser dagtid ;)

Postat av: H-lena

Publicerad 2010-11-03 13:50:53

Skarpt där Malin. Men å andra sidan, chefer ska väl klara sånt. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt