h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagen kan sammanfattas med ett ord: Stå! F...

Publicerad 2010-11-25 01:00:48 i Allt-i-ett,

img_0454 (MMS)

Dagen kan sammanfattas med ett ord: Stå! Från 07:30 till nu 00:58 har jag suttit ner max 20 minuter och det var under lunchen. Sen har jag stått, gått lite och sen stått ganska mycket mer. Ja, om man nu bortser från de fyra gångerna jag varit på toaletten och 5 minuters taxiresa hem från baren, så satt jag bara under lunchen. Behöver jag säga att fötterna är ömma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt