h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Stressade iväg från kontoret för att, enli...

Publicerad 2010-05-18 15:20:20 i Allt-i-ett,

dsc02217 (MMS)

Stressade iväg från kontoret för att, enligt mig, i sista sekund hinna ut till Arlanda och mitt flyg till Berlin. Nu när jag sitter på Arlanda Express och tar en närmare titt på biljetten står där15:01. Klockan är alltså tre. Jag skulle ju ta tåget ut senast 16:05. Om en timma. Har alltså stressat i onödan. Hade också hunnit fixa de där två sakerna på kontoret jag inte hann. Hade därmed inte behövt lämpa över dessa uppgifter på en kollega. Vid närmare eftertanke gör väl inte det något, men jag hade ju iallafall inte behövt sitta här svettig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt