h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Imorse när jag cyklade till jobbet började...

Publicerad 2010-05-28 11:16:24 i Allt-i-ett,

dsc02249 (MMS)

Imorse när jag cyklade till jobbet började det efter 100 meter att småregna. Ovärt. Men jag fortsatte. När jag precis kommit över Årstabron, halvblöt och dan, stod det ett par killar och delade ut dessa påsar innehållande choklad, festis, rabatterbjudande och cykelkarta. Ovärt blev plötsligt värt. Dålig start på dagen övergick till positivt bra. Och sen är det fredag på det. Ja, jag säger då det - GÖTT! Jag kräver inte mycket alla gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt