h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Förresten,

Publicerad 2010-05-11 00:02:24 i Heja,

Gjorde en riktig bootcampstart denna veckan med tanke på träning.

Deltog på det jobbigaste Sats-pass jag någonsin varit med på. Crosstraining kallade dom det och det hela utspelades utomhus. Jag har bland annat:

- hängt i fotbollsmål
- gjort benböj med en snubbe på ryggen
- sprintat i uppförsbacke
- crawlat under tillika hoppat över bänkar
- stått på händerna med fötterna mot ett träd
- gått krabbgång mellan hundbajsar
- spurtat i trappor

Samtidigt som man gav allt, eller iallafall 89%, stod två australiensare och ropade att man skulle ta i mer. Springa fortare. Gå djupare. Hoppa högre. I 90 minuter.  

Jag är glad att jag lever. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt