h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-05-24 09:06:01

Välkommen hem igen, gumman! Det glädjer mig att du tycker Berlin var så fantastiskt. Då kanske du kan tänka dig att åka dit igen och att jag får en andra chans att följa med? :) Är lite bitter, måste jag erkänna... ;) Men mitt förnuft säger mig att det var väldigt klokt att stanna hemma, för by bubblan vad mycket det är att göra kring en flytt. Vi ses ikväll! Du är världens bästa som har tid att hjälpa oss :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt