h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Aooowe

Publicerad 2010-05-26 21:07:39 i Allt-i-ett,

Jag slog precis pannan i handfatet så att jag såg stjärnor. Jag vet - handfatet! Fråga mig inte hur det gick till. Det bara hände. Okej? 

Vore ju typiskt om jag kommer med en blå-grön-gul-svart panna till bröllopet på lördag. Särskilt eftersom jag typ inte känner någon där - knappt brudparet. Jag hör alla gästers viskningar redan nu. "Vem är den där bruden med blå panna egentligen?" "Jag vet inte. Men hon ser ut som någon som får stryk."

Kul.

Någon som vet om en bra heltäckande foundation?

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-05-27 09:41:02

Oohh nooo! Din stackare! Håller tummarna för att bulan inte blev så stor. Vi ses imorrn! Med eller utan bula ;) Kram!

Postat av: H-lena

Publicerad 2010-05-27 11:11:29

Jag tror att påsen med frusen broccoli gjorde sitt. So far är jag bara öm och lite rödlätt. Hoppas att det håller sig till det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt