h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Vinter vs Vår

Publicerad 2010-03-31 10:51:34 i Allt-i-ett,

43830b2abba332f2324399a38664fce8.png

Imorse fick jag ett starkt behov. Ett behov av att plocka fram mina kära (kan även läsas som ordvits) hjärttygskor. Jag stillade det behovet genom att faktiskt göra så, samt även ta på mig dom. Men då passade det illa med vinterjackan till. Fick således springa upp på vinden och hämta ner vårjackorna. Nu är det alltså officiellt vår i min hall. Eller ja, först måste jag kanske även plocka BORT vinterjackan och -skorna. Vågar nog inte det än. Men våren är en bra bit på vägen iallafall. Låt oss säga så. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt