h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Omtumlande

Publicerad 2010-03-16 22:50:26 i Musik/Video,

Hemkommen från Kista. Ett äventyr som slutade i tårar. Inte min plan.

Ja, inte kan jag direkt skylla mina tårar på Kista heller. Kändes inte riktigt som att jag fick nån inblick i förorten. Såg bara en liten del av gallerian. Gick nämligen mer eller mindre raka spåret till biosalongen. Såg Remember Me. Hade inga förväntningar och visste knappt vad den handlade om, så vet inte varför vi valde den. Kanske för att Malin inte trodde att Tomas någonsin skulle gå med på att se den. Verkade ju vara en typisk Chick Flick.

Det här är ingen recension av filmen. Nej, bara en ettordssammanfattning: TRAGIK.

Vill också varna de som har nära till tårarna i vanliga fall; ni kommer att få det jobbigt. Och är du som jag, och grinar till Extreme Home Makeover, ja då får du det förjävligt. 

Se inte det här som någon form av avrådning - bara en välmenande varning.





För övrigt tycker jag att stationen som ligger längs blåa linjen precis innan Kista, från city sett, har ett alldeles förträffligt namn - Hallonbergen. Där skulle jag vilja bo.

- Hej, jag heter Helena och bor i Hallonbergen.

Låter inte det festligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt