h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Om 15 min ska jag boarda ett plan

Publicerad 2010-03-01 12:40:27 i Allt-i-ett,

25b9141928b7d1faa2d899536e1e30b4.png

Om 15 min ska jag boarda ett plan till Amsterdam. Jag är lite osäker på huruvida vi kommer att komma iväg i tid eller inte. Vädret känns inte helt optimalt. Idag tänkte jag ta den där Starbuckskaffen eftersom jag vet att de öppnat. Men då visade det sig att jag skulle till gate 13 på terminal 5. Därifrån kommer man inte åt det. Måste vara gate 17 och uppåt typ. Störande. Nåja, får väl vänta ett par timmar tills jag kommer till Amsterdam då. Förresten, är inte det lite lustigt. Att man öppnar ett Starbucks på utlandsterminalen, innanför säkerhetskontrollen. Nästan alla som befinner sig där ska ju åka till ett land där det redan finns Starbucks. Hur tänkte de där? Hade väl varit smartare att lägga det i Sky City, dit vem som helst har tillgång, även utan biljett. Men men. Alla kan ju inte vara så smart som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt