h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Meningslöst

Publicerad 2010-03-04 20:30:52 i Allt-i-ett,

-4d1db0668c890ca3d405ffa261c9c9f.png

Jag riktigt ogillar toaletter med automatisk spolning. Teoretiskt sett låter det ju fantastiskt, men det funkar ju inte alls i praktiken. Det spolas när man kommer in. Det spolas när man lägger ut papper på sitsen. Har man otur åker pappret ner i avloppet och man måste lägga ut nytt. Den korta tiden man sitter på toaletten spolas det åtminstone en liten gång. Riktigt obehagligt. Sen måste man mer eller mindre torka sig halvståendes, eftersom man inte vill riskera att köra in handen mitt i en spolning. Sist drar man på sig byxorna och väntar på att det SKA spola. Gör det det? NEJ! Man måste liksom låtsassätta sig på toan igen, men ändå spolas inte det sista pappret ner. Man kör med handen framför sensorn, men noll respons. Ingen spolning. Hjälplösheten kommer över en och man stirrar bara tomt på pappret nere i toan, och då - då spolas det. Som från ingenstans. Jag förstår mig verkligen inte på de där automatiska spolningarna. Vad var det som inte fungerade med manuell spolning?

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-03-05 09:30:41

Haha, så jäkla rätt! Ja har me tänkt på d här!

Spolning med foten ska d va, en pedal man kliver på. Inga äckliga fingrar - problem solved!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt