h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Härliga lördag

Publicerad 2010-03-06 11:06:17 i Allt-i-ett,

0-4a29276c24671d879dd019dc211cf692.png

Jag sa ju att jag ville ta med våren hem från Amsterdam. Och visst längtar jag efter just denna årstid. Det gör jag. Men en vinterdag som den här idag kan man liksom inte hata. Ett par minus och strålande sol. Fantastiskt. Det enda jag fruktar är perioden mellan härlig vinter och lika härlig vår. Kan vi inte bara hoppa över den i år? Ska vi bojkotta slask, blask och sörja? Ja, det gör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt