h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

God morgon

Publicerad 2010-03-04 08:39:23 i Allt-i-ett,

-397e41536cfbf3c6c3a26189afb71d5.png

Tar seden dit jag kommer. Här i Nederländerna äter man chokladströssel på mackan. I övrigt kan jag säga att jag aldrig kändisspanat så många personer de senaste dagarna som jag varken vet namn på, sett tidigare eller ens skulle känna igen på bild. Rör sig om dryga 50 pers. Om inte fler. Planet från Stockholm delade jag med svenska paralympicsteamet (alla rullstolsbundna som skulle ombord kunde ha varit orsaken till att vi blev lite försenade, men man vill ju liksom inte skylla på dem). Sen delar jag hotell här i Amsterdam med amerikanska fotbollslandslaget (soccer alltså, inte amerikansk fotboll).

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2010-03-04 16:54:07

Fy faen vad det där ser äckligt ut! Tur att du skrev vad det var, annars hade min fantasi spårat iväg med värsta tänkbara.... iiiiuuuuu...!!

Postat av: beccaQ

Publicerad 2010-03-07 19:05:43

Hahahahaaa... chokladströssel ja... ser inte ut som det så jag säger samma som Ness....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt