h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Alles gut?

Publicerad 2010-03-22 21:17:40 i Gamla minnen,


Kan inte påstå att jag är stolt över denna pose som jag slog till med under mitt allra första fotografbesök.

JAG kunde ju inte veta bättre. Men fotografen däremot. Han borde kanske inte valt ut bilden. För tyckte han verkligen att det där blev bra? Att det med den där korta vattenkammade frisyren, de blåa ögonen, den gräddvita huden och den raka armen i luften, blev ett gulligt koncept?

Kanske var fotografen bara en föregångare till Nina Maria Kleivan.

Kommentarer

Postat av: Nessa

Publicerad 2010-03-23 09:13:04

Det var väl inte fotografen som vattenkammade håret? Jag tror allt att mamma Nilsson hade ett finger med i spelet! Jag tycker i alla fall att de blåa ögonen är ett gulligt koncept och hata mig inte nu, men du är ju sjukt lik dig! Så töt så! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt