h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Byta?

Publicerad 2010-03-03 15:11:32 i Allt-i-ett,

0-7d117d51f40399d398bbd08aa92e4d07.png

Det är en sån där seg dag idag. Känns som att tiden går, men enligt klockan är det långt ifrån sanning. Min dag hittills: Pratar med någon kund. Tittar på klockan. Pratar med främmande män med dålig andedräkt. Måste diskret ta ett steg bakåt, när jag inte orkar hålla andan utan att se ansträngd ut. Kollar på klockan igen. Låtsasskrattar med en kund. Det var först när han själv skrattade som jag insåg att det troligen var ett skämt. Hade jag skrattat en millisekund senare hade jag avslöjat att det inte var äkta. Trots att jag vet att det inte hjälper, kollar jag klockan igen. Nu ska jag fördriva tiden med att köra vårt racingspel vi har i vår monter. Tyvärr tar det bara en minut och 30 sekunder, vilket betyder att jag har spelat det ett par gånger för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt