h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Lite 80 va?

Publicerad 2010-06-04 15:22:13 i Allt-i-ett,

Efter två dagar med konferens och en blöt, då i bemärkelsen mycket dricka och inte överbordfallande eller bad från båten, har jag idag landat på kontoret. Man kan säga att jag ägnat dagen åt pappersarbete - bokstavligt talat.


Till exempel har jag för första gången använt faxen på jobbet. Kändes riktigt retro och inte alls säkert. Var tvungen att ringa och kolla att det verkligen kom fram. Det hade det. Tacka vet jag mejl med read receipt ändå.



Sen har jag sorterat kvitton. Vilket skitjobb egentligen. Men helt klart värt det - vill ju ha pengarna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt