h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Min syn på Kronprinsessbröllopet

Publicerad 2010-06-21 17:02:01 i Musik/Video,

Jag antar att alla fick med sig att det var bröllop i stan i helgen. Kronprinsessan Viktoria fick sin Daniel. Givetvis var jag ute på stan i all kommers. Har varken exklusiva historier eller bilder, men tänkte bjuda på ett par filmer - av sämre kvalité.

Själva vigseln såg vi på storbildsskärm i Kungsan. Att filma det kan ju anses onödigt eftersom allt lär finnas på nätet. MEN, då får man ju inte med alla folks "Aaaaw" och jubel när de får syn på Daniel, släpet på klänningen och andra viktiga detaljer. Eller de frustrerande reaktionerna när skärmen blir svart (1:48 in i filmen för er som inte orkar se allt innan).

Värt att notera är dock att se när Daniel säger något till Prins Carl Philip som inte verkar höra (ca 0:19). Men istället för att be Daniel upprepa, bestämmer han sig för att låtsas som att han hörde och nickar. Finner den situationen väldigt underhållande.




Och sen beviset på att jag faktiskt såg brudparet IRL i hela åtta sekunder längs Hamngatan (0:50 in i filmen för er som inte vill se ryttare i tofshjälmar).  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt