h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kära säng! Som jag har längtat efter dig. ...

Publicerad 2010-06-17 01:26:18 i Allt-i-ett,

dsc02302 (MMS)

Kära säng! Som jag har längtat efter dig. Vet att jag farit ifrån dig en del i det sista. Jag är ledsen för det, men tro inte att det är på grund av dig. Måste dock erkänna att jag varken sovit dåligt i Köpenhamn, Enköping, Helsingfors, Gnesta eller Oslo. Men. Du ska veta att inte ens femstjärniga sängen på Radisson Blu i Berlin kunde mätas med DIG. Du är bäst! Om tre minuter sover jag inte bara gott, utan som en prinsessa. Tack för att du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt