h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

God bless me - a lot!

Publicerad 2010-06-07 17:40:52 i Allt-i-ett,

Efter att ha nyst för trehundrasjuttioelfte gången idag pallar jag inte mer. Vem som än vill mig illa - jag ger upp. I surrender. Snälla skona mig. Jag har inte varit långt ifrån att nysa åtta gånger på rad och då dör man väl? Så var det iallafall när jag var liten. Sas det.

Och visst är man medvetslös en liten stund när man nyser? Så då rök ju kafferasten åt att vara avtuppad idag. Ovärt.

Anledningarna till mina nysningar är dock ännu oklart.

- Allergi? Hoppas inte.
- Dammigt skrivbord? Jo, men det har jag alltid.
- Förkylning? Antagligen.

Men orka? Nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt