h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Dagens uppdatering

Publicerad 2010-06-09 22:45:13 i Resa,

Så fort jag är på resande fot känner jag direkt ett större rapporteringsbehov. Men inser samtidigt att det bara är meningslösa fakta jag tänker förmedla. Det blir plötsligt en typisk idag-har-jag-gjort-det-här-och-ätit-det-där-blogg. Till exempel tänkte jag att berätta:

Att jag är här i Finland på konferens.

Att jag precis kom från en sjurättersmiddag på fantastisk Thairestaurang.

Att jag druckit vin som kändes som silke i strupen.

Att jag imorgon ska på middagskryssning i skärgården.


Summa summarum är väl att jag vill säga att jag har det bra. Och att jag lever. Men mest att jag har det bra. Och till viss del göra er avundsjuka. Kanske mest det sistnämnda. Men det är ingenting vi pratar högt om. Jantelagen ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt