h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Semester: Dag 4

Publicerad 2010-07-08 23:59:41 i Allt-i-ett,

Jag hade tänkt berätta tidigare idag att jag kompenserat mina ohälsosamma första dagar på semestern genom att springa runt Årstaviken. Det är ju förvisso sanning och fy bövelen vad jobbigt det var i gassande solsken. Hua.

Men sen cyklade jag ut till Djurgården. Gick på Grönan. Körde 5-kamp. Drack en öl. Drack två öl. Åt mat med en öl till. Drack ytterligare en öl. Sen gick vi till Berns och drack ett par drinkar på terassen. Därefter - hem. Tog bara ett stopp på Debaser för en öl. Tror att kalorierna jag förbrände tidigare på dagen kom åter i trippel dos innan jag ens lämnat Grönan.

Men hallå - har man semester, så har man.

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2010-07-09 09:05:17

Hm... jag satt å väntade hela gårdagkvällen på ett blogbinlägg med öl på fjärde semesterdagen. Blev nästan lite orolig att den inte skulle komma där ett tag. Men nu känns det bättre, puh, ordningen är återställd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt