h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tänkte att hålla det för mig själv, men...

Publicerad 2010-01-25 18:34:34 i Allt-i-ett,

...jag har lyckats få till en dejt på tisdag. Alltså imorgon. En dejt. IMORGON!

Blev nervös. Särskilt när frasen "out of my leauge" utan förvarning dök upp i skallen. Vem fasen kom på det uttrycket egentligen? Riktigt onödigt uttryck, om ni frågar mig. Varför har jag snappat upp det?
 
Helt plötsligt bombar jag mig själv med potentiellt förödande scenarion som kan tänkas uppstå. Tänk om jag fumlar, stammar och bara pratar massa osammanhängande strunt. Tänk om jag drar upp något opassande. Tänk om jag råkar spotta på honom när jag brister ut i ett alldeles för uppenbart fejkskratt. Tänk om jag plötsligt, som från ingenstans, drabbas av tourettes. Tänk om...



Kanske pratar vi aldrig mer om detta.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2010-01-26 11:20:12

Åhh! Det kommer ju gå fantastiskt bra! Du är ju bäst, snyggast, trevligast... Håll mig uppdaterad om hur det gick! Så nyfiken :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt