h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Underhållande söndag

Publicerad 2010-01-17 13:58:35 i Allt-i-ett,

301052f941d40a5df1c9b5d3951195f6.png

Har slagit ihjäl en timma på Gallerian i Oslo genom att äta en halvtaskig pirog och dricka en heltaskig chailatte. Jag har i brist på annat rensat mobilen på onödiga kontakter. Anna, Tobias, Carl-Johan, Ea och Ventelos kundsupport är några av posterna som inte längre finns i min lista. Har även raderat några nummer till tidigare dejter jag inte har för avsikt att kontakta igen - någonsin. Och några namn jag inte ens kan erinra mig om vem det kan vara. Nu kan jag nästan tänka mig att ringa alla kontakter jag har kvar. Kanske det jag borde sysselsätta mig med timmen jag har kvar att slå ihjäl här. Eller på den fyra timmar långa bussresa som väntar. Ska man börja uppifrån då? Adam. En kompis ex. Nej, kan nog inte ringa honom. Skulle vara lite konstigt. Kanske borde rensa lite till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt