h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Se upp i backen

Publicerad 2010-01-19 15:32:09 i Allt-i-ett,

0-7bdaacb74dd244721a68a8fe6d34c566.png

Trött, trött. Jag är så jäkla trött i benen. Har provat på snowboard för typ första gången. Såvida de där tre åken i Nya Zeeland för åtta år sen räknas. Jag tar mig ner, även om svängarna och dess teknik inte riktigt finns där. Men klarade första ankarliften galant och jag har inte brutit nåt i den röda backen jag åkt i. Nu ska jag dock ge mig för dagen. En backe kvar, då ska jag överleva va? Om bilden är suddig, är det för att mina händer darrar så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt