h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Rekord!

Publicerad 2010-01-12 21:59:47 i Allt-i-ett,

-90fb0ef633cfadbd3990e9d583be898.png

Jag ligger redan i sängen, vilket är smått otroligt för att vara mig. Anledningen är att jag måste vara på kontoret kl 7 imorn. Sent skulle min pappa säga, men för mig är det arla i allra högsta grad. Hade tänkt börja på en ny bok ikväll, men är osäker på om jag orkar läsa 60 sidor. Min svenskalärare på gymnasiet sa att det var så många sidor man var tvungen att läsa i sträck när man började en ny bok. Kanske en korkad regel, men det sitter liksom i. Hoppas verkligen att boken är bra också. Vill ju inte slösa tid på att läsa 862 halvdana sidor. Återkommer med en rapport, men det lär nog dröja. Jag är en slow reader.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 22:16:55

Du, den där börja-på-ny-bok-regeln som Gunvor lärde oss sitter i hos mig med. Men jag minns det som 50 sidor. Så om det är 50 och inte 60 så kanske du orkar börja läsa den nu ändå? Hihihi. Sov gött.

Postat av: H-lena

Publicerad 2010-01-13 09:15:54

Jaa, så var det kanske ja. Men jag läste bara 32. Och då var väl hälften av dem prolog, innehållsförteckning och blankblad. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt