h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Norge nästa

Publicerad 2010-01-17 09:18:17 i Allt-i-ett,

0-766b80870f3933aba9d857de9ee67da6.png

Var rädd för att jag skulle försova mig imorse, vilket resulterade i att jag hoppade upp första gången mobilen ringde. 08:03. Därmed hann jag också med det tidigare tåget ut till Arlanda. Okej, ganska ointressant. En annan grej: Minns ni de där Sneaky Steve-skorna jag hade som det gick hål på? Inte länge efter att jag upptäckt det där, blev det ett exakt likadant hål på exakt samma ställe på den andra skon. Jag reklamerade. Igår fick jag ett par nya. De hade inte kvar likadana i min storlek, så jag valde ett annat par. De här. Vilka egentligen var 100,- dyrare, men jag behövde inte betala. Gillade ju de förra, men dessa är nog ännu snyggare. Eller så är det för att jag bara haft dem i 16 timmar. Hursomhelst är jag nöjd. Mycket nöjd.

Kommentarer

Postat av: Ness

Publicerad 2010-01-17 10:30:59

Fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt