h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Måndag? Nope - TGIF!

Publicerad 2010-01-15 16:33:40 i Allt-i-ett,

Idag har känts som en måndag. Stört, jag vet. Men det var nog för att jag jobbade hemifrån igår på morgonen och sen sprang på möte ute i Älvsjö resten av dagen. Säkert också lite för att jag tvättade kläder.

Hursomhelst, förstå då min glädje och lycka när jag inser att det är fredag. Obeskrivligt.

Har dock ett par grejer som jag måste fixa innan jag drar. Men det får ta mig tusan gå undan. Nu kan jag liksom inte acceptera nåt annat än helg. Omedelbums.

Tänk vad hjärnan kan slå om snabbt ändå. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt