h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

God natt

Publicerad 2010-01-17 22:24:33 i Allt-i-ett,

0-131d458906ee722165bef41793ed8416.png

Kom fram till mitt mål Gaustablikk vid halv sju. Ja, det är här vi ska ha kickoff nu i början av veckan. Lite möten, lite skidåkning och lite alkohol. Nu när jag precis bäddat ner mig efter en trerätters på hotellet som ligger här intill stugan, så undrar jag om mitt val av sängplats verkligen var så smart som jag först trodde. Visst jag har läslampa, men jag har också taket i höjd med nästippen. Sicken tur att jag knappt rör mig i sömnen, sover på mage och inte är klaustrofobisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt