h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Glömde berätta...

Publicerad 2010-01-03 22:00:21 i Allt-i-ett,

...att jag tog en bloggpaus. Tanken slog mig på nyårsafton. Tänkte säga att jag skulle återkomma nästa år. Vara lite vitsig. Men nu är det inte det längre, utan bara väldigt länge. Inte alls min tanke. Så lätt ska ni inte bli av med mig.

I övrigt kan jag berätta att jag hittills i år har:
- Ätit tre perfekt kokta ägg (medium).
- Köpt en blus på Monki som jag antagligen aldrig kommer att använda. Den var på rea.
- Tävlat i att droppa fyndiga/roliga/meningslösa kommentarer till film som gått på tv.
- Tankat 37,96 liter bensin på Preem i Mjölby.
- Äntligen kommit hem.

Ska försöka sammanfatta nyårsaftonen med lite bilder också. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt