h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Glad

Publicerad 2010-01-31 13:05:36 i Allt-i-ett,

42979d4b5d6cd00aa926f63cd8a49843.png

I Karlstad har solen lyst hela dagen. Och nu på kvällen tar Noel över. Jag borde nog börja inom underhållningsindustrin, så som jag lyckas få den här killen att skratta. Risken är kanske att han endast är otroligt lättroad, av alla. Eller så är han bara väldigt väluppfostrad och låtsas gilla mina grimaser och konstiga läten. Kanske tänker han: 'Snälla, säg att hon slutar snart.' Men det gör jag inte. Ska hålla på hela helgen. Gulligull pluttinutt snutt. Blubi dubi doo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt