h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Gissa tre ggr vad jag gjort?

Publicerad 2010-01-28 22:54:24 i Allt-i-ett,


1 -
Köpt nya solbrillor
2 - Blivit blind
3 - Sett Avatar i 3D.

Men ni la märke till min läpp också va? Svår att missa. Igår trodde jag att jag hade fått mitt första munsår någonsin. Men icke. Det är en finne! Är ju inte första gången jag lyckats få en sån på ett litet annorlunda ställe. Det värsta är att den inte går att komma åt heller. Den har liksom krupit upp och gömt sig inunder läppen. Hur vidrigt och fegt är inte det egentligen?

Hursomhelst har jag hittat ett samband iallafall. En orsak. Det måste vara Niveakrämens fel. Det ÄR Niveakrämens fel. Varje kväll smörjer jag nämligen in såväl armbågar som läppar med Niveakräm. Eller åtminstone gjorde. Tydligen har jag varit lite väl generös med fettet från den blåa metallburken. Ikväll blir det inget annat än den hederliga Lypsylen för mina läppar. Ja, jag säger EN lypsyl, inte ett. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt