h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Det finns inget att prata om...

Publicerad 2010-01-26 18:38:28 i Allt-i-ett,

Om jag ska hänvisa till föregående inlägg, så finns det verkligen ingenting att berätta. På riktigt. Största anledningen eftersom den aldrig blev av. Dejten alltså.

Under dagen idag ville jag bara dubbelkolla tid och plats.

Jag: 17:00 vid Fridhemsplan va?
Han: Imorn ja.
Jag: Va? Nej, idag sa vi ju.
Han: Va? Gjorde vi? Men jag skrev ner onsdag.
Jag: Men nej, jag är säker. Det var idag. Imorn ska jag på teater.
Han: Jaha. Oj, men jag kan inte idag. Torsdag?
Jag: Kan inte. Ska på bio med en polare.
Han: I helgen då?
Jag: Sorry, är inte i stan i helgen.

Så, så blev det med det. Tacka vet jag mitt kontrollbehov, annars hade jag stått vid Fridhemsplan som en tönt vid femtiden och spanat efter ingen.

Nu är jag lite kluven. Vi sa verkligen tisdag, så antingen blev jag dissad eller också har jag att göra med en vims-Pelle. Jag vet inte vad som är värst egentligen.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-01-27 08:05:15

Buuuu :(

Inte dissad eftersom han gav andra förslag, så e nog en vimspelle. Och inget fel med det! Jag ska gifta mig med en guldfisk!

PÖSS

Postat av: Mari

Publicerad 2010-01-28 09:15:27

Men åhhhhh :( Instämmer med Malin, inte dissad! kanske inte ens en vimspelle,värt ett nytt försök!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt