h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Anyone?

Publicerad 2010-01-07 18:06:00 i Allt-i-ett,


Någon som vill hjälpa den stackars killen? Jag har det lite skralt på kontot just nu och får inte lön förrän nästa vecka (jag vet, det är konstigt, men den femtonde är mitt lönedatum).

Fast jag hade nog inte hjälpt honom även om jag haft 1200 Pund till övers. Han verkar ju inte så smart den där Petre Naidin. Kan ju inte ens skilja på när man ska använda sig av utrops- eller frågetecken. Gör om, gör rätt. Pucko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt