h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Tog vanliga busslinjen till jobb idag. (Ja...

Publicerad 2010-12-21 08:42:44 i Allt-i-ett,

img_0822 (MMS)

Tog vanliga busslinjen till jobb idag iallafall. (Jag vet att jag är dålig på att gå till jobb nuförtiden. Ska ta tag i det. Efter jul. Nyårslöfte.) Övervägde att titta åt andra hållet när vi åkte förbi min parkerade bil. För att slippa ångesten när jag skulle se hur superdupermegainplogad den var. Men så kunde jag inte låta bli att titta ändå.
 
Och det var ju inte så farligt. Jag tippar att jag snöar av och kör iväg med den på max 10 minuter imorn. Kanske tom 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt