h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Gratis är najs

Publicerad 2010-12-14 08:11:10 i Allt-i-ett,

img_0704 (MMS)

Åkte taxi till Arlanda Express (ska till Finland, men är sådär sugen) och när jag ska betala säger chauffören: "Äh, jag betalar". Jag ljuger inte när jag säger det. För han betalade verkligen. Ur egen ficka dessutom. Och jag ingenting. Visserligen för att kortapparaten helt plötsligt valde att inte fungera. Och visserligen fick jag chaffisens kontonummer så att jag kunde föra över pengarna till honom när jag kom hem igen (eftersom jag inte hade internetdosan med mig). Jag måste ju se hur godtrogen ut som helst. Men å andra sidan - han vet ju var jag bor. Note to self: Får INTE glömma att sätta in pengar till taxichauffören på torsdag kväll.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-12-14 10:40:18

Jag förstår inte....

Postat av: H-lena

Publicerad 2010-12-14 17:31:03

Nej, det förstår jag. För testen kom inte med. Dumma MMS-bloggfunktionen som inte fungerar som den ska alla gånger.



Men nu är det fixat. Text på plats och allt makear direkt mer sense.

Postat av: Ness

Publicerad 2010-12-14 21:54:31

Det där låter lurigt, han kan nog tjäna en hacka på det där. Hm... trodde ju att du hade fått telefonnumret till nån het kille (som kanske jobbade på SEB?) innan texten dök upp. Lite besviken nu nästan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt