h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Meh! Ingen som hade grävt fram min bil ju....

Publicerad 2010-12-17 08:56:38 i Allt-i-ett,

img_0773 (MMS)

Meh! Ingen som hade grävt fram min bil ju. Så det fick jag själv ägna mig åt i morse innan plogbilen och lapplisan kom.

Varför jag inte gjorde det igår? Ja, kanske för att planet blev än mer försenat. Och att spendera fem timmar på en liten flygplats en kväll utan att åtminstone dricka ETT glas vin är svårt. Det var alltså största anledningen till att jag inte flyttade bilen - vinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt