h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Kvällens mission var himlen. Lätt att säga...

Publicerad 2010-12-29 01:50:18 i Allt-i-ett,

img_0937 (MMS)

Kvällens mission var himlen. Lätt att säga det såhär i efterhand när jag klarat det. Fast vill man vara vän av ordning, är det väl ändå natt nu. Så ja, det tog sin lilla tid. Men skam den som ger sig.
 
Imorn blir det slutspurt med isen. Måste bli klar, för sen tar jag mitt pick och pack mot Göteborg. Då måste pusslet ner i lådan igen. Ovärt, enligt min bror. Han tyckte att jag skulle tejpa baksidan och rama in skiten. 
 
Och det var i samma ögonblick  som jag kom på vad jag skulle ge honom i julklapp nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt