h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Jag drömde att jag var gravid inatt. Och a...

Publicerad 2010-12-15 09:39:58 i Allt-i-ett,

img_0707 (MMS)

Jag drömde att jag var gravid inatt. Och att jag skulle föda. Men så gick jag och stämplade in på fabriken jag jobbade på istället. Där alla för övrigt talade finska. Och tyckte att jag var sjåpig när jag hade 'lite' ont.
 
Skulle nog klassa det hela som en mardröm light.


P.S. Tror att fabriken på bild som jag passerade igår (och fotade för att jag tyckte att det såg fint ut) kan ha påverkat min dröm. Iallafall gällande plats. D.S.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-12-15 10:01:54

Hm skum dröm de där, själv drömde ja inatt att min sambo hade dött, vakade i minst sagt panik, inte heller så trevligt...

Postat av: issa

Publicerad 2010-12-15 10:16:43

Jag tycker det är rätt häftigt att drömmar kan vara så ologiska :P

Postat av: Anna

Publicerad 2010-12-15 10:25:44

Drömmar är rätt skoj! I alla fall om man kommer ihåg dem! :)

Postat av: Catarina

Publicerad 2010-12-15 10:38:35

Har också drömt att jag varit gravid och ska föda.. haha.. lite kul men läskigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt