h-lena

I couldn't wait for success,
so I went ahead without it.

Hittade en lapp i mitt postfack. Och ta mi...

Publicerad 2010-12-08 21:46:12 i Allt-i-ett,

img_0640 (MMS)

Hittade en lapp i mitt postfack. Och ta mig tusan, det stämmer ju, Herr Soriba är synsk. Hur skulle han annars veta att jag skulle kunna tänka mig några finansiella transaktioner in på mitt bankkonto. Förslagsvis bara några miljoner. Pund. Sen skulle jag också kunna tänka mig att tappa par, tre kilon. Garanterat resultat är ju klockrent. Jag ringer omgående. Ingen tid att missa. Så världen - imorn är jag en rik och slimmad brutta som inte har några problem what so ever! Frågor på det? Tack på förhand Mr. Soriba.

Kommentarer

Postat av: Sofie Nohrstedt

Publicerad 2011-04-14 12:22:59

Hej!



Herr Soriba svarade inte i telefon, men jag har istället besökt herr Omarou, även han en marabout i Husby. Läs i dagens Stockholm City (gratistidningen i de röda lådorna) eller på www.city.se



Mvh

Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

H-lena

Halvnorsk värmländska som älskar punschpraliner, hatar badrockar och har lärt sig acceptera Pelargoner.

Halvhjärtlig kategorisering

Om du har mycket tid att fördriva

Om du inte vill missa nåt